ZWROTY I REKLAMACJE

Na wymianę lub zwrot towaru zakupionego przez internet masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
Produkty wyprzedażowe oraz zakupione za pomocą kodów promocyjnych nie podlegają wymianom ani zwrotom.

Jak wymienić lub zwrócić taśmę WASHI?

Zwracany towar musi być nowy, nie może posiadać znaków użytkowania.
Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy.
W przypadku wymiany napisz w formularzu dlaczego i na co chcesz wymienić swoją taśmę.
Wyślij do nas paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:
Solution Impossible
Witolińska 5/4 04-185 Warszawa
Po otrzymaniu paczki z taśmą/taśmami – możliwie jak najszybciej zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy wymienioną taśmę/taśmy (maksymalnie do 14 dni roboczych).

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt (błąd w nadruku, zniekształcona rolka, czy jakakolwiek inna sprawa tego typu) przysługuje Ci prawo do wymiany taśmy. Wyślij nam e-maila ze zdjęciem wady na biuro@wzorkizrolki.pl, odezwiemy się do Ciebie i uzgodnimy jak najlepiej rozwiązać ten problem.

Loading...

×
×

Koszyk